traineemom tam 48 günlüktü oğlum sünnet olduğunda. Eşimi ikna edebilsem 40in içinde olacakti direkt. Klipsli oldu bence dikisliden daha kolay, morardı kanadı vs derdi de olmadı. Ki küçük olması daha iyi hareketsizken, ağlamalarına karisiyor ağlaması acıyı da daha az hissediyorlar.
Biz özelde lokal anestezi ile yaptırdık.