ebru3457 Gebelik planlıyoruz bu ay ovulasyon testi yaptım ona göre adetime 5 gün var daha ama sabahtan beri karnımda bi ağrı var şişkinlik gibi yani adet olacakmışım gibi ve ara ara kaşığıma iğne batıyormuş gibi oluyordu şuan geçti bugün erken gebelik testi yaptım öğlen ama negatif şuan erken mi yoksa adet ağrısı 5 gün önceden başlar mı bu şekilde yaşayan var mı başka belirti de yok sabahtandır da geçmedi karın ağrısı
Sensen20 ebru3457 adetinize az kalmış adet belirtiside olabilir çünkü gebelikle birebir aynı biliyosunuz adet gecikmeden gereksiz test yapmayın bence
selambengeldim ebru3457 ben adetime tam bir hafta kala şiddetli kasık ağrısıyla kadın doğuma gitmiştim. Vajinal muayene yaptı çok hafif enfeksiyon görünüyor dedi bol su iç geçer dedi. Afedersiniz pedle geziyordum adet olacam diye öyle bir sancıydı. Adet günüm geldi yine doktora gittim sancılar durmuyor diye. Rahim duvarın kalınlaşmış bugün yarın adet olursun dedi. Bir hafta daha geçti ben hala pedle geziyorum ve sancılarım bitmiyor. Test aldım evde yaptım ve hamileymişim. Doktor bunun olacağını düşünmedi sanırım 😂 yani adete 1 hafta kala sancılarım başladı ve tam 15 gün sürdü. Belirti olarak olabilir. Rabbim gönlünüze göre versin 🌸
Hatice7 ebru3457 benim de çok kasık ağrım vardı ağrıdan yatardım adet olucam diye bekliyordum adetime 3 gün kala test yaptım radyasyon ortamda çalıştığım için erken yapmıştım hemen çıktı ve ağrısı baya sürdü o da tutunma ağrısıymış yani olabilir adet gününüzü bekleyin
sebur ebru3457 benimde oyleydi bi gariptim başlayacak gibiydi bekledim bekledim adet öncesi 4 5 gün kala erken test yaptım negatifti. Bi üzülmüştüm sonra adet gecikti 5.gunde test yaptım pozitifti🤭 ilk denemede ilk Ayda tutmuştu 😁 yani adet ve hamilelik belirtileri cok benzer ayırt etmek cok zor.
ebru3457 Sensen20 5 günde varsa çıkar diye düşündüm eşim izne çıkacak bi yerlere gideceğiz varsa önceden öğreneyim diye evet haklısınız adet belirtileriyle aynı ama 5 gün önceden karın ağrım bu kadar şiddetli başlamıyordu o yüzden normal mi acaba bu şekilde yaşayan var mı diye sormak istedim artık adetimi bekleyeceğim bakalım hayırlısı
ebru3457 selambengeldim ayy inşallah sizin gibi vardır ya hayırlı olsun sizinde yeni mi bilmiyorum ama ☺️🌸
ebru3457 Hatice7 çok teşekkür ederim benimde vardır inşallah ama kaşık değilde karnım daha çok ağrıyor gibiydi oda öyledir inşallah
ebru3457 sebur evet ilkinde hiç böyle olmadı şimdi olunca sormak istedim benimde 5 gün kala negatif çıktı inşallah sizin gibi pozitife döner
Yldrm109 ebru3457 bende gebelik planlıyorum benimde adetime 6 gün var test yaptım negatif ovülasyon testine göre yumurtlama gününde ilişki olduğu için beklentim de var açıkçası ilişki gününden 12 gün geçmesi gerekiyormuş pozitif görmek için bende cumartesi gününü bekliyorum sadece karın ağrım var arada bacağıma vuruyor akıntı göğüs ağrısı vs yok sadece karın ağrısı gebelik belirtisi olabilir mi diye kafam karışıyor inşallah vardır 🙏🏼
ebru3457 Yldrm109 benim bugün karın ağrım geçti dün sanki adet olacakmış gibiydi sabahtan akşama kadar ama bugün yok sadece arada kasıklarıma ağrı gelip gidiyor iğne batıyormuş gibi bide arada bel ağrım var adet belirtileride bilemiyorum biz ovulasyondan önceki gece bi de sonra ki gün değerlendirdik ovulasyonun olduğu gün eşim evde yoktu işteydi o yüzden o günü değerlendiremedik yinede çok ümitli değildim ama işte 5 gün önceden karın ağrısı ve kasık ağrısı yaşayınca acaba olabilir mi dedim
Yldrm109 ebru3457 bende adet bitiminden yumurtlama dönemine kadar 2 günde 1 ilişki oldu yumurtlama günü de ilişki oldu bekliyorum artık bakalım kısmet
ebru3457 Yldrm109 bizimde yumurtlamaya kadar gün aşırı oldu öyle yumurtalamayı gördükten sonra düzenli olmadı ama dediğim gibi yumurtlama günü olmadı öncesi ve sonrası oldu inşallah Allah 2 mize de nasip etmiştir şimdi olmasa bile inşallah en kısa zamanda büyük ihtimal adet tarihlerimizde yakın sonucu banada yazar mısınız gebelik var mı yok mu diye siz öyle diyince Merak ettim
_alininannesi ebru3457 ben sıcak su torbası ile geziyordum o kadar adet sancısı çektim oğlummuş meğerse ☺️ rabbim gönlünüze göre versin inşallah 🤲🏻
ebru3457 _alininannesi bende dün vardı adet olacakmışım gibi şiddetli karın ağrısı ama bugün yok acaba yerleşme ağrısı felan mıydı
elifozkan ebru3457 ben 2 kere hamile kaldım biri düşük oldu. İkisinde de en net belirtim adete 4-5 gün varken bişey almak için vs yere doğru eğilince kasığıma saplanan ağrı.
_alininannesi Yldrm109 adet öncesi gelen beyaz akıntıdan olmuştu, gecikmeden iki üç gün önce aşırı derecede göğüs ağrısı oldu sonra baktım göğüs halkasında koyulaşma var test yaptım aynı gün pozitif çıktı, gecikme olmadan önce öğrendim gebe olduğumu