Sevgili Anneler Merhaba🙋🏻♀️
Bebeğim 48 Günlük Ve İnanılmaz Gaz Sancısı Başladı
Kakasını Yapıyor Ama Yapana Kadar Canımız Çıkıyor Günde 2-3 kez Düzenli Bir Şekilde Yapıyor Ama Çığlık Çığlığa Sakinleşmesi İçin Göğsümü Veriyorum Orada Bile Debeleniyor Bazen
O ağladıkça içimden parça kopuyor resmen biliyorum büyüyünce hiçbir şey hatırlamıcak ama büyüyene kadar bu acıyı çeksin istemiyorum yavrum siz gaz sancısı geçsin diye neler yapıyorsunuz
Biz bugün doktora gittik ve metsil verdi sabah öğle akşam ve yatmadan önce 8 damla şeklinde kullanıp iyi gelen oldu mu acaba ?