Helincik 3-4 gündür çok kötü aglıyor ve inliyor oğlum. 3 gün önce dr de kontrolü vardı bişi yok gaz dedi. Sizde durum nedir. Korkuyorum. Kızımda bişi olmadı 4. Ayda bu kadar