Dorask Kizlar sizce çok mu küçük bu ölçüde olup sağlıklı çocuğu olan var mı doktor küçük kalmış diyor mikrosefaliden korkuyorum
stillwasser Dorask ya bende hep korkardım ama yapısı küçük hala ufak mesela yapısı 3 yaşında üzülmeyin yapısal oluyor 34 doğmuştuk bizde
1momm2baby Dorask benim bebeğim 2 aylık 36.5 bir tık küçük ama suan sorun yok korkma sadece birazcık d vitamini eksik etme dedi . Sizin ki 40 günlükse normal yaa
feslegencihnm Dorask benim bebeğimin kafası da 35 cm di doğduğunda 40ı çıkarken 38.5 olmuştu doktorumuz kafası çok büyümüş bu kadar büyümesi normal değil vs diyordu her doktor farklı konuşuyor gerçekten boşa telaş yapmayın bıngıldağı açıksa sorun yok
Dorask simseklivekalpli üç farklı doktor da küçük dediler hatta bu hafta ultrason çektirmemi de söylediler çok üzüldüm çok teşekkür ederim biraz moral oldu
Dorask 1momm2baby inşallah öyledir çok teşekkür ederim cevabınız için her günüm üzülerek geçiyor iki hafta sonra tekrar kontrolu var
Dorask feslegencihnm yaaa inşallah dediğiniz gibidir bir hafta sonra hiç büyüme olmazsa ultrason bakacağız dediler
simseklivekalpli Dorask ablası 32 cm ile doğmuştu. Ben genetiktir dedim ama yine de kan aldılar ultrason ile beynine bakildi bir problem görünmedi, siz de ferah olun 🌺
feslegencihnm Dorask genetik olabilir sesinde gönlünüzü ferah tutun sizin ya da eşinizin bebeklik fotoğraflarına bakın ben eşimin bebeklik fotoğraflarına bakınca kafasının büyük olduğunu gördüm o yüzden hiç telaş etmedim
Dorask simseklivekalpli yaa çok sevindim sağlıcakla büyüsün yavrulariniz . Ben de güzel haberler alırım inşallah
Dorask feslegencihnm aslında eşimin küçükmüş ama ilk kızım 35.5 cm doğunca genetik olabileceği gelmedi aklıma inşallah öyledir