pnarglg 7aylık bebeğim ne yapacağımı bulamıyorum ya dönüp dolaşıp aynı şeyler instada bulamıyorum valla düzgün ana öğün falan. Kitapda güzel tarifler var mı acaba boşada almak istemiyorum
pnarkrd pnarglg boşa almışım keşke alma diyen olsaydı yemiyor benim bebeğim kendi bildiğinizi yapın bence kitap gereksiz verdiğim paraya acıyorum 🥲🥲