Merhaba hanımlar. 1.5 senedir bakır spiralle korunuyorum bu zamana kadar bütün adetlerim düzenliydi ama bu ay 6-7 gün süren adetim 3-4 güne düştü ve kanama çok azaldı. Bittikten bir iki hafta sonra ara kanamaları oluyor. Belimde kasıkta Ağrı ve tat koku hassasiyetim başladı. Doktora gittim spiralin yerinde duruyor ama ipinin olmadığını söyledi başka bir kontrol yapmadı. Hamile kalmaktan korkuyorum böyle bir sorun yaşayan var mı ?