Selam deneyimli anneler bebeğim şu an 2 ayı bitirdi doktor kilo kontrolünde çok az almış günde 8 defa her emzirme sonrası 90cc mama verin dedi mama vermek istemiyorum sütüm yetmiyormu bilmiyorum arttırmak için herşeyi denedim çok acı çektim emzirmeye alışırken şimdi mama ağırlıklı beslemek istemiyorum sürekli ağlıyorum lütfen bana fikir verin bebeğim hiç aralıksız emmek istiyor zaten çok yıprandım