Kızlar merhaba oğlum 3 ay 16 günlük doktorumuz 3. Ayda yapılsın dedi bizde geldik bugün. Fakat içeri girdik en fazla iki dakika sürdü. Gözüne sadece ışık tuttu herhangi bişi yok falan dedi bir sene sonra tekrar gelin dedi. Normalde bu işlem göze damla damlatarak yapılmıyor mu? İlçemizde göz doktor iki tane karı kocalar kadın başhekim bu yüzden erkek doktorun çalışması çok yoğun biraz baştan savma gibi hissettim ben sonuçta bu ilk muayene ve tazecik bebek bişi varsa şu anda ortaya çıkması tedavi olması daha mantıklı diye düşünüyorum.