20 gün şehir dışındaydık biz evde yokken binada şalter atıyor ve dolapta zaten gidiyoruz diye birşey bırakmamıştım buzlukta et ve tavuk vardı keşke onları da komşuya verseydim çok pişmanım o kadar kötü bir koku oluşmuş ki üç gündür herseyi deniyorum evet eskisi gibi değil kokuyu azalttım ama hala var özellikle eve girince dolabı açınca daha çok alıyorum kokuyu teknik servis dolaba yapılabilecek birsey yok değişmesi lazım diyor kokuyu bu kadar azaltmışken yeni bir dolap da almak istemiyorum ne yapabilirim bu kokuyu kesmek için : Lavanta sirke karbonat yapıyorum bugün Vanilya ve kömür de alacağım.