kimbuayseeee Kızlar bebeğim 23 temmuzda doğdu ilk ailem uygulamasını indirdim Ödeme listesi yazan yere tıkladığımda “tc bilgisi bulunamadı” diyor Siz nasıl yaptınız acaba nereden görücem yatarsa
Sema345 İlk çocuğunuz mu ikinci mı? Ben de ikinciyi doğurdum söylenene göre aylık 1500₺ alacağım ama henüz kimlik cikarmadigimiz için olsa gerek e devlette bişey göremiyorum doğum parası derken siz de bundan mı bahsediyorsunuz
YorgunAmaMutluAnne kimbuayseeee elbette gelir gelmezse arada bir dışarı çıktığınızda halkbank şubelerine uğrayın baksınlar