Oğlumda konuşma gecikmesi var net bir sekilde 2. Cocugum cünkü kızım 2 yasındayken ilk cümlesi anne montun nerde? Olmuştu. Oglum ise mesela bu ne diye sordugum herşeyin %80 inin ismini biliyorsa söylüyor. Mesela tost yaparken görüyor beni tosttt diye bagırıyor ya da renkleri biliyor kendi söylüyor. 1 bucuk yasındayken göz teması yok gibiydi ekrana cok maruz kaldı hatta hafif orta otizm teshisi aldı ama ben acıkcası inanmadım suanda da göz teması tam ismine dönüp bakıyor zaten parmakla bu diye göstermesi mevcut sallanma vs yok. Otizm belirtilerinden diyebilceğim ara sıra gün dalgınlık hali ( bazen yemek yerken kopuyor mesela seslenince duymuyor gözü dalıyor gibi) bir de aynı rota üzerinde koşması var. Bunun dışında anormal bir durumu kalmadı. Mesela bi kaç ay öncesine kadar akranları ile iletişimi tamamen sıfırdı. Simdi cocuklarla iletişim kuruyor kaydıraktan kayıyor önünde cocuk var ise kay diyor kendi kayınca arkadan geleni bekliyor sonra onun peşinden koşuyor oynuyor beraber. Ama oturup bi cocukla yerde oyun oynamıyor. Demek istediğim otizm olduguna ben inanmıyorum ama bi kaç ufak sıkıntımız kaldı. Konuştugunda ben daha rahatlayacagımızı düşünüyorum. İlçe sağlık beni sürekli arayıp devlet cocuk psikiyatrisine yönlendirmek istiyor ya da konusuyor mu vs diyor. Ben 3 yasına kadar bekleme taraftarıyım ama bir yanım acaba diyor. Siz olsanız ne yapardınız?