egelibiranne Kızlar merhaba. Kullandığınız memnun kaldığınız modeli yazar mısınız ? Arayış içindeyim ama alıpta pişmanda olmak istemiyorum Kıyafetlerde çekme yapmaması lazım, iyi kurutması lazım ki pişman olmıyım
Annegibi2006 egelibiranne Arçelik hibrit modelini kullanıyorum yaklaşık 3 ay önce aldım ama taşınmadan dolayı tüm dolabı yıkadım her gün çalışıyor makine çok memnunum
bskkk minikkurttt merhaba bende serie 6 kullunıuorum sizde özellikle pamuklu kıyafetlerde çekme yapıyor mu
Annegibi2006 egelibiranne yok karma programı var karışık atacağım zaman onda yıkıyorum tozlanma derdimi bitirdi keşke daha önce alsaymışım dedim oğlumun kıyafetlerini de atıyorum kuş tüyü yorgan da atıyorum hiç sorun yaşamadım
bskkk minikkurttt **** bende kullanıyorum ama bende aşırı çekme yapıyor. Kaç kez servis çağırdım. Hangi programı kullanıyorsunuz pamukllularda.