acelysmom esmaugurrr çok şükür bir sıkıntı çıkmadı her gün gözlemledim ateşine baktım eğer ateşi çıksaydı doktora gidecektim de şükür birşey olmadı🥰
pimpiriklianne43 acelysmom bebeginiz nasıl benim oglumuda komşu birden öptü hemen yüzünü yıkadım öptüğünde uçuk yoktu ertesi gün çıkmış bulasirsa diye çok korkuyorum
acelysmom pimpiriklianne43 bebeğime birşey olmadı şükür. Ateşini kontrol edin varsa doktora götürün. Yoksa bir sıkıntı olmaz. Geçmiş olsun içinizi ferah tutun
pimpiriklianne43 acelysmom bugün 4.gun şimdilik yok hemen ertesi gün gittim doktora takip et dedi beklemek çok zor inşallah birsey bulasmamistir
pimpiriklianne43 acelysmom ucunu aktifmiydi sizin benim öptüğünde yoktu ertesi gün çıkmış ama yinede bulaşabilir dedi doktor korkuyorum
pimpiriklianne43 acelysmom kollarinimi öptü yuzunumu ben8m yüzünden öptü hemen gidip yüzünü suyla yıkadım inşallah bulasmamistir