44Zeynep çok geçmiş olsun, böyle ameliyat geçiren bebeklerin aslında tek ilacı anne sütü kuzum. Bunu bilerek daha da azimli oluyoruz. Benimde bebeğim kalp hastası idi tutamadı en baştan beri, 2aylıkken açık ameliyat oldu. Bu yüzden anne sütü önemli idi. Eminim bebeğim de senn sütünün mucizesi ile toparlamıştır daha da toparlayacak.. Çok geçmiş olsun, çok gzel bir annesin..