Kendiniz yediriyorsunuz ancak çocuk kendisi yerken boğazına kaçarsa diye mi korkuyorsunuz? Eğer böyleyse hiç endişe edilecek bir durum yok bence, kendi kendine de yiyebilir ya da siz yedirirken de boğazına kaçabilir, risk her zaman elbette var. Ama kendi kendine yemek yeme aşamasına geç de olsa artık geçmeniz lazım. Ben bebeğime herhalde 7 aylık olduğunda pilav vermiştim ilk kez, yaşını yeni doldurdu, hala yediriyorum, kendisinin de önüne koyuyorum. Makarnayı veya diğer taneli katı gıdaları da öyle. Çok şükür kolayca yiyebiliyor. Taze soğan ve pırasa dışında bir tehlike atlatmadık. Onlar da aşılamayacak tehlikeler değildi. Bence hiç korkmayın, taneli yiyecekleri kendiniz de yedirin önüne de koyun, kendisi yemeye çalışsın.