Papatya-eylul88 Kızlar niyet ettim allah rizası için yapmaya😃ilk kez yapıcam ama sorum şu ki konservelerim buyük yani 1 kerede yiyemeyiz yarıya kadar yapsam yarısı boş kalsa kavonozun olurmu acaba?böyle olurmu yani
simseklivekalpli Papatya-eylul88 kapak atar tutmaz. Tam doldurun acınca buzdolabına koyun bozulmaz öyle hemen
Pamukhanim_ Papatya-eylul88 olmaz tam doldurmazsaniz bozulur bize bir kerede fazla geliyor buzdolabına koyuyorum ben