Fato merhaba, ben avent aldım hiç memnun kalmadım hem çok büyük içine çok su koymak gerekiyor az koyunca iyice yukarı kaldırmadan içemiyor çok koyunca ağır oluyor. Hem de damlatmaz demesine rağmen foşur foşur akıyo. Wee mini alıştırma bardağı hediye gelmişti onu kullandım biraz onun da delikleri büyük kendi içerken oynuyo ters çevirince hep üstü ıslanıyo. Bi de sulukların içine ağzından bişeyler gidiyo mikrop ürer diye içime sinmiyo her içişte dök yıka da zor oluyo artık çareyi bardakla içirmekte buldum. Size de tavsiyem bebeğiniz büyük zaten sulukla uğraşmayın bardakla verin bence.