cLearQueen nuris99 malesef yaptiramadik barsak deformasyonu ve kanli kaka vardi alerjik bebekti. Sorun olmasaydı yaptirirdim
jdjdkdkdk Evet yaptırdık çok önemli yaptırılması gerekiyor bebeği enfeksiyondan koruyo, sonrası biraz ateşli geçebilir ama ilerde hasta olup hastanelik olacağına bir gün ateşi çıksın hiç sorun değil