Üstten sildim fazla bastırmadan ama ıcıne ıllakı geçmiştir üstten görünen bırsey kalmadı sungerı ıcın ıllakı yıkatmam mı gerekır acaba kurur mu kı bılemedım ya ıcım hıc rahat degıl ve kızıma da baya kızdım üzüldüm de sonrası ıcın bu annelık ne zor :((((((