Minikkuzum1011 Kızlar ev hanımlarınada emzirme ödeneği verilir mi? Verilirse nereye başvuru yapılması gerekir
YorgunAmaMutluAnne Minikkuzum1011 evet veriliyor eşinin adına ptt yatıyor başvurular sosyal güvenlik kurumundan bebeğin kimliği ve dogum raporu ile başvurular gerçekleştiriliyor