Kızlar adetime daha bir kaç gün var. Hamilelik testi yaptım birer gün arayla iki tane farklı markalardan. İkisi de aradan bir kaç saat geçince silik çizgi olmuşmuş. Bunun geçerliği var mıdır 5 dkdan sonra çıkarsa geçersiz yazıyor testlerde fakat sormak istedim sizlere de