3 aylıkken alerji mamasına başlamıştık biz, doktorumuz mamanın ardından su içmesi gerektiğini söylemişti yaz aylarına denk geldiği için terlediğinden dehidrasyon olmasın diye içiriyorduk. Kimi doktor içmesi gerekmiyor diyor sanırım burda bazı anneler öyle yazmıştı. ben içiriyordum bi iki çay kaşığı kadar