Merhaba sizlere çok başka bir soruyla konuyla geldim arkadaşlar. Kızım 6 yaşında bugün psikiyatriye gittik. Şiddete meğillenme, çocukluk çağı mastürbasyonu, derslere ödevlere odaklanma sorunu yaşıyordu. 1 haftadır telefon tablet televizyon yasaktı zaten. Doktorumuz beyinde iki bölme var kızın arka bölmeyi çok iyi kullanıyor ama ön bölüm aktifleşmemiş orayı kullanamıyor şuan dedi. Baya fazla şekilde form verdi. Okul açılınca öğretmenine vericekmişiz ve 1 hafta öğretmen gözlemleyip dolduracakmış. Okulun 2. Haftası tekrardan psikiyatriye gidip o zarfı verip tedavi başlanacakmış. Başına gelen var mı böyle bir durum ?