şu üç gündür hiç birşeye tahammül edemiyorum sürekli gerginim kocamı bile görmek istemiyorum o kadar psikolojim bozuldu ki yemek bile yapmak içimden gelmiyor 2 yaşında oğlum var mecbur kalkıyorum ama sürekli ağlamak istiyorum bilmiyorum niye böyleyim böyle olan varmı aranızda ..