Bebegim dogdugundan beri cok istahsiz 2. Ayinda meme reddi yapti 3 mama denedim icmiyor ek gida başladım 5. Ayinda yemiyor cok zayif ve gelismiyor.uykusunda bazen zorla biberonu iciyor o da yetersiz.doktorlar alerjik bebek dediler ama beslenmeyle ilgili kimse birsey demiyor bebegi boyle olan var mi bir çözüm bulan lütfen paylaşın