Kızlar bilgisi olan varsa lütfen yazsın benim 2 aydır ishal problemim var çoğunlukla sarı oluyor rengi ishal olmasam bile yumuşak dıskılıyorum ama gitmediğim dr kalmadı kan idrar gaita endoskopi ultrason oldum bir sadece alkalen reflü var dediler kanda da bilurubin (sarılık değeri) onun normal değerin bir tık üstü 1.6 çıktı doktor safra kesesinde taş olabilir dedi tüm karın bölgesi ultrason çektirdim bir şey çıkmadı şimdi de 1 haftadır sol kaburgamın altı sabahları özellikle batıyor hissi oluyor sonrasında wcye çıkıyorum ama ağrı tamamen geçmiyor aklıma Pangreas geliyor ondan korkuyorum pazartesi günü dr gidecem yine 2 ay geçti üstünden bu testlerin başına gelen var mı böyle bir durum içim içimi yiyor gerçekten