Zeynepaise ebrarnida24 ben ekimden bu yana emzirirken aşırı susuyorum Buda vücuttan çıkan sütten kaynaklı şakır şakır da içiyorum geceleri bile emzirirken baş ucumda suyum kesinlikle oluyor.. eşim sağolsun ben bittiğini farketmeden yeniliyor 🥰
_tospikannesi ebrarnida24 bende emzirirken susuyor ve su içiyordum sonra burada sizinkine benzet bir post gördüm süt süğümlenmesi oluyo diye birdaha içmedim 😂 düğümlenme olunca ne oluyor bilmiyorum ama insan istet istemez etkileniyor
eczbett ebrarnida24 merhaba, tamamen hurafe inanmayın. Bebeğim ilk doğduğunda sütüm olsun diye geceleri iki yanıma şişede su koyardım hangi memeyi emiyosa boşta kalan elimle su içerdim 🤣 kahvaltı, yemek, meyve hepsini bebeğim emerken yiyip içiyodum.
Raniniii ebrarnida24 valla ben asiri susuyorum zaten su icmeye baslyinca benim kiz memeyi birakip bana bakıyo hurafe onlar yersinde icersinde neymia direk sute inermiş ne alaka
wafflee_42 _tospikannesi Bi laf vardı"Hocanın dedigini yap yaptığını yapma" diye. Duymadin mi sen onu 🤭
Mom567 ebrarnida24 ay öyle birşey yok ya herkes yemek yerken kızım uyanırdı emzirmeye giderken annemde arkamdan gelirdi bana çorba yedirmek için yeni doğum yaptığım zamanlar 😅
Kubraegir ebrarnida24 Sana iyi yeme içme demişler banada konuşma süt boğazında kalır bebeğin diyorlardı 🧟♀️🧟♀️
Ozgesen48 ebrarnida24 ilk zamanlar çoğu öğünü bebeğini emzirirken yedim ,eşim yedirdi .. hâlâ da emzirirken yer içerim.. bence sıcak yiyecek ,içeceklerin çocuğun üzerine dökülme riskinden dolayı söylenmiş olabilir .. yani aksi takdirde ilk aylar özellikle yemek içmek pek mümkün olmuyor ..
Sevdacicegi ebrarnida24 amin 🤲 gerçekten sabıra çok ihtiyacımız var herkes bişey uydurmuş anneliği nasıl zor hale getirelim diye
Minikoglumveben ebrarnida24 öyle birşey yok canım ama büyüklerimiz hep der. Hatta Bi teyze emzirirken bişey yiyp içme, büyüyünce bebeğinin ağzı kokarmış dedi. Kısacası hurafe yani😆😆
ebrarnida24 Minikoglumveben bu daha kötüymüş🤣 bizim teyze de yediğin içtiğin direk çocuğun midesine gider derdi
Ebrs ebrarnida24 yanlis tabiki canim. Banada dediler yiyip icme ama ben emzirirken asiri susuyordum. Mecburen emzirme aninda iciyordum resmen sütüm şırıl şırıl akıyordu