Kızlar merhaba. Oğlum 22 aylık doğduğundan beri çok iştahız bir çocuk bazen güzel yemek yer bazen aylarca iştahsız. Ve. Ben uzaktayım ailemden. Eşim asker yani doğum da bile yalnızdım sayılır. Sonra oğlum tek çözüm televşYon baktırayım az az iş falan. Yapayım sonra iştah çözüm bulmaya çalıştım. Oğlum tv yemek yerdi iyordu yani Çevrem hep neden konuşmuyor diyor her doktora gidip geldikçe canım sıkılıyor doktor tv bırakmam hep bit psikiyatri götür diyor sonra erkek çocukları biraz geç konuşur diyor. Oğlum isme bakıyor çağırınca geliyor birşey isterken. Beni tutup götürüyor çok şeyler söylemeye çalışıyor ama anlamıyorum bazen kırarım diyor bierşey atınca. Eşim sürekli Meitn Aras deyince burdayım diyor mesela. Zil sesini. Kapı calınca biri geldiği bilşyor. Kalabalık ortamda. Susmuyor bişeyelr diyor ama. Malum uzaktayım. Dede nene arayınca dede nene diyor telefon kapatınca sizce oğlumda bir sorun mu var. Ne zaman tv baktırmıycam desem ya hastalık oluyor bişey oluyor başa dönüyor ama bu aralara hiç yemiyor ve saatlerce kalmak istiyor televşzyon karşısında ve acsamda en fazla 3 kaşık eşim o yüzden bırak aç kalsın nasılsa yer yemesin zaten yediği üç kaşık saatlerce tv bakıyor diyor. Gelişim hem geriye gidiyor hemde yine aynı işatahsız bir gün iki gün aç kalır diyor illaki yer diyor artık asla açmam ama size sormak istedim