seymayldzz Sizlerde sağlık ocağının vermiş olduğu kan ilacını mı kullanıyorsunuz. Yoksa doktorunuzun önerdiği başka bir kan ilacı mı kullanıyorsunuz?
ebru3457 seymayldzz ocean kullandık sağlık ocağının verdiği hiç birşeyi kullanmadım temiz içerikli değil diye duymuştum
babyisleeping seymayldzz sağlık ocağının içerği güzel değil doktor özellikle onu kullanma dedi sidefer kullanıyorum 2 aydır memnunum gayet tadını da beğeniyor kabızda yapmadı
seymayldzz ebru3457 bugün doktprumuzda onu önerdi vegaferonu kullanmak istemedim d vitamininide kullanmıyorum sağlık ocağının verdiği
seymayldzz babyisleeping bencede verdiği hiçbir şeyi kullanmamak lazım aşılara bile şüpheyle yaklaşır oluyor insan bu vitaminleri böyle görünce
sngl58 seymayldzz bizde başladık yeni bir iki gun oldu ama kalsın rengi değişti kötü kokuyo gibi sanki bı ishal gbii oldu su gibi normal mi acaba
Mukaddes_5 seymayldzz bestiron kullanin sakin o ilaci kullanmayin kabiz yapiyor bebegin dislerinde problem yaratiyor