5 gündür sesi kısık once dudakları pamukcuk oldu ertesi gün sesi kısıldı dudakları iyi ama sesi daha gelmedi ateş öksürük grip yok evde calpol verdim 1 kez oda halsizdi 2 gün önce iştahı felan da yok pek acile gitsem antibiyotik verecekler diye evde kendim takıp ediyorum nane limon veriyorum terle sogu oldu acaba carptı mı hava gece cam da acıktı dıyorum ondan mı acile gitsem mi dedim belki hasta olur diye gün gectıkce daha iyi ama sesi hala kısık