Arkadaşlar çocuk gelişim ciyim ve dokuz aylık bebeğim var 2:30 aylıkken özel kurumda çalıştığım için çalışmaya başlamak zorunda kaldım yedi aydır bitmeyen bir karamsarlık içerisindeyim Çalışmazsam eğer mutsuz olacağımı ve oğluma verimsiz olacağımı düşünüyorum çalışınca da onu yalnız bıraktığımı düşünüyorum sürekli pişmanlık içerisindeyim işimi çok seviyorum benim gibi olan var mı aranızda