Kızlar merhaba bebeğim 5 aylık doğduğundan beri arabada benim kucağımda duruyor bu onuda yoruyor benide arabada ne kadar klima açık olursa olsun havalar çok sıcak ikimizde terliyoruz artık bi oto koltuğu almalıyım diye düşünüyorum pusette hiç rahat edemedi yatmak istemedi içinde sanırım kucakta gitmek alışkanlık oldu oto koltuk önerilerinizi bekliyorum uyuduğunda başının düşmeyeceği rahat edebileceği ve sıkılmayacağı bi koltuk arıyorum kullananlar memnun kalanlar söylerseniz çok sevinirim