Batininannesi sütten geçmez hastalık, aksine senin vücudun hastalıkla savaşırken antikorlar üretir, bu antikorlar süt ile bebeğine geçerek hastalıklara karşı bağışıklığı artar .. sık sık emzir ,ellerini yıka, nefesini yüzüne verme dikkatli ol .. geçen ay eşim grip oldu ,3 gün sonra da ben oldum baya ağır geçirdim ama şükür oğlumuz ikisinde de hasta olmadi .. siz önleminizi alın ne olur ne olmaz .. ılık duş alın , ıslak bezi eklemlerinize koyun .. geçmiş olsun tekrar