Balbeby valla size naçizane tavsiyem önce 15kiloluk kedi köpek maması alıp, kiloluk paketleyin, sokak beslemesi yapmaya başlayın. Sahiplendiğiniz bebek kedinin ilk aşıları, maması, kumu, veterineri derken yaşına gelesiye ilk senesi masraflı geçiyo. Allah korusun hastalık dönemlerinde yine ilaç ve veteriner aşırı pahalı. Kediden kediye huyları değişsede bebek olcağı için çok enerjik olacaktır, evde perde koltuk tırmalayabilir. Ne kadar kaliteli mama kullanılsa da mevsimsel tüy dökümü artacaktır. Kardaş kazaları yaşanabilir. Alıp 3gün sonra geri verme ihtimaliniz varsa hiç almayın. Tabiki çok isterim, bi sokak canı sıcak bi yuva bulsun sevilsin. Ama evinize yeni bi evlat geliyo gibi düşünün. Evde tek bırakıp uzun tatile gidemezsiniz, yanınızda götürürseniz strese girer ki gideceğiniz yerde kabul edilmeyebilir. Çok büyük sorumluluk. Ve alacağınız can çocuğunuzun oyuncağı değil. Oyun sevmeyebilir, dokunsal olmayabilir hepsinin huyu mizacı farklı farklı.