Happymom29 Adetim dün başladı çok fazla pıhtı var ve günümden 3-4 gün önce başladı. Çok afedersiniz ama tuvalete oturduğumda sanki büyük bi parça gitti pıhtı şeklinde neden olur böyle başına gelen var mı acaba
Happymom29 annebalim_ başka neden olabilir bilmiyorum benim de aklıma geldi ama düşük yaptığımı nasıl anlayacağım başka belirti olur mu
annebalim_ Happymom29 ıkı gune bı kan ver beta degerın düşerse dusuk yapıyorsun denektir sağlık ocağına anlat böyle böyle dıye onlar ıkı gune alır kan
TuttiFruttii gebelik düşünüyorsanız şayet şüpheniz varsa bunu bizlere yazmaktan ziyade direkt acile başvurmanız daha doğru. burda biz ne desek hiç bi önemi yok
Hep_oyle_olur_zaten Düşük de olabilir ama başka sebeplerden dolayı da regl pihtili olabiliyor bence doktira gidin