mercankus Kullanan var mı ilk oğlumda onu duz olanlardan kullanmıştım açılır kapanır sımdı bundan sıparıs verdim daha mantıklı geldi tatılde banyoda mutfakta etkinliklerde kullanması çok daha iyi duruyor Kullanan varmı ?
aslanmomy mercankus bunu kullanmadım ama baby jem oturağı vardı bizimde e bebekten almıştım çok memenumdum özellikle duşta çok işime yarıyordu
cokbilmismom mercankus vakumlu mu bunlar ben almıştım ama sevmedim vakumlari çıkıyor bir çok düşme vakası okudum. Hatta dünde yazmış biri foruma mutfak masasına koymutum bebeğim düştü diye çok tehlikeli
momas mercankus ayı ne kadar bilmem ama büyüdükçe sadece banyoya kullanır olduk yemek vs yerken hayatta durmaz içinde. Banyoda da e bebektekinden kullanıyoruz elimizde o varsa bence buna çokta gerek yok
mercankus momas yok onun açılma kapanma yeri bozulmuştu atmıştım bunu yeni aldım canım üç ysa kadar kullanılıyor yazıyor ama ıkı yasa kadar kullansak kafi 😀
mercankus momas abısıyle yerde etkınlıller yaparken onunda eline hayvan figürlü boyalar verip bırde kagıt yapıştırıp resim yapmasını hayal ettim 😀 ben ve hayallerım 😀
ciomomss mercankus babyjemin vakumlu oturağından var bizde Çok kullanışlı yemek yedirirken sürekli onu kullanıyorum aynı şekilde banyo yaptırırken de Ama sizin attiginiz gibi önünde aparatı olsa daha iyi olur tekrar alsam sizin attığınızı alırdım daha kullanışlı olur
mercankus ciomomss evet bende abısınde onu kullanmıştım bu daha kullanışlı geldi tatılde plajda havuzda bile önüne bıseyker koysam oyalanır dıye düşündüm teşekkürler 💕
bidebayilistersenferiya mercankus kullanıyorum bende bazen yer sofrası kuruyoruz banyoda da balkonda kumsalda kullandık bide önünde ki masaya banyoda az bişey su doluyor şap şap yapıyor seviyor babasıyla oynarken de babası buna oturtup oynuyor memnunum