tubiktubikk Mrvalpr 32 yaşındayım 4.5 aylık bir oğlum var. İkinciyi asla düşünmüyorum Allah isteyene versin 😅
tastam Mrvalpr emin değilim, bugünkü enerjim ve sabrımla yapamam. Bir kardeşi olsun çok isterim ama yapabilir miyim bilmiyorum
erd_mell tubiktubikk bn de 32 yaşındayım 4.5 aylık kızım var .siz eylülde okula başlamayı düşünüyor msunuz ben şimdiden stres oldum nasıl bırakıp gidicem diye
coldplayy erd_mell Ücretsiz izin almayı düşünmüyor musunuz? Ben geçen yıl aldım öyle bir rahatlık ki.
Mrskoc Mrvalpr 1 oğlan 1 kız cocugum var .Baska da katiyen düşünmüyorum allah isteyenelere versin bizimkileri de bağışlasın bize yeter 😅
yagmur3494 29 yaşındayım 4 yaşında kızım ve 3 aylık oğlum var başka düşünmüyorum Allah isteyenlere nasip etsin ☺️
Mrvalpr yagmur3494 benimde 4 buçuk yaşında oğlum var ikinciyi düşündük kardeş yapalım dedik yalnız kalmasın dedik ikiz oldu 🥹çok zorlanıyorum .2 aylıklar .ücretsiz izin mi alacaksınız
yagmur3494 Mrvalpr benim iki çocuk olunca cok zorlandım birde sizin ikizmiş allah kolaylık versin. Ücrersiz izne ayrılmayı düşünüyorum
rachelgreen_ 26 yaşındayım 10 aylık bir kızım var 1 tane yeter Allah’ın izniyle başka düşünmüyorum 16 aylıkken de muhtemelen okula dönüş yapacağım ücretsiz izindeyim o zamana kadar