Happyymom27 Arkadaşlar test çubugunda negativ sonuç cıktı ama sonradan yatay eğri bir çizgi daha belirdi sizce sonuc negativmi yoksa çubum bozukmu?
ebru3457 Happyymom27 ne demek istediğini tam anlayamadım resim yükleyebilirsen bide adetiniz gecikti mi
Happyymom27 simseklivekalpli ilk dakikalarda tek çıktı negativ dedim sonradan bakınca durdu diye böyle cıktıgını düsünüyorum