gizemensaraybar Kızlarbi5 gün önce kadar vjinamin dış dudak ile iç dudak arasında sivilce gibi bişey çıktı nohut kadar oldu flaş tutup baktım içi beyaz acaba sivilcemi kistmi başına gelen varmı korkuyorum
bestos gizemensaraybar oldu canım ara ara da olur çok dar çamaşır ve kıyafet giyersem oluyor ben de genellikle. Epilasyon sonrası da olabilir kıl dönmesi gibi. Hiçbir şey yapmadan bekliyorum kendi geçiyor zamanla. Sıkıp patlatanlar var da ben acısına dayanamadığım için müdahale etmiyorum. Genelde uçlanınca kendi patlıyor.
merrv26 gizemensaraybar bende arada oluyor genelde adet sonrası çamaşırdan ıslaklıktan ve kapalı kalmaktan sonra geçiyor ama sivilce gibi
bestos gizemensaraybar evet önce küçük bir sivilce gibi oluyor dokununca ağrıyor, sonra büyüyor uçlanıyor sonra da kendiliğinden patlayıp gidiyor. Ben dar kot falan giymem böyle zamanlarda bol ve rahat giyinirim.
gizemensaraybar Masallmoms 9 gün olmuş sen yazali canım ama evet geçti ertesi gün patlamıştı kendi kendine geçti şükür