ballibadem_ esim kbbye oldu. Burnunda iki kirik, buna bağlı eğrilik, nefes alma pronlemleri vardı. Doktoru yaptığı burunları paylaşırken bizimkini paylasmadi 😃 tamponlar çıkınca anladık ki nefes alma sorunu değişmemiş çünkü. 2019da olmuştu revizyon olması gerekiyor ama korkuyor 😬