Bebeğim 7 buçuk aylık oldu daha yeni. Son iki gündür aşırı huysuz huzursuz ne yapsam asla sakinleşmiyor. Gece uykusuna geçtiğinde rahat edebiliyorum sadece. Her şeyi denedim sayılır. Kucağıma aldığımda bile sakinleşmemeye başladı artık. Ne yapıcağımı şaşırdım. Herhangi bir problemi yok diş gaz vs vs. Alternatif önerisi olan var mı ne yapabilirim sakinleşmesi için