Merhaba sevgili anneler 🌺
En zorlandığınız dönem hangisiydi?
Benim en sevdiğim dönem 0-3 ay arası. Bebek. Miss gibi 🙃 En zorlandığım ise 1. sınıf oldu 🤦🏻♀️ bitti sayılmaz 2. Sınıfa gectik hala devam ediyor, ödev yapmak istemiyor, kitap okumak istemiyor, okuma yazma bitince işi bitti sanıyor 🥴
Rabbim hepimize kolaylık versin 🩷