smeyraeda Uykusundan ağlayarak uyanıyor, huysuz ve bir o kadar inatçı. Çok fazla ağlıyor zaten ağlayan bir bebekte şimdi geceleri de ağlayarak uyandığı için biraz korkuttu. Atak mıdır bu ilk kızım da hiiç yaşamadım tam olarak ne zaman geçiyor?
minnakbaby smeyraeda biz de aynı aydayız aynen dedıgınız gıbı cok huysuz 2gundur yenı basladı. Yalnız kalmak istemiyor genelde ne yapsam memnun olmuyor. Ama bu gecıcı bı donem. Gececek bıraz idare etmemiz lazım. Hosgeldın 4. Ay atagı 😀 atak hesapladınız mı bnm atakta suan geriye 32gun kalmış 😀
minnakbaby smeyraeda bıde en guzel durduğu yer kanguru ön tarafa donük şekilde dışarıyı izlemek. O sekıl hıc sesı cıkmıyor. Ama Baska turlu cok zor oyalıyorum kollarım kopuyor hep kucak
Deletedmom_968 smeyraeda benim bebeğim de 3 ay 23 günlük aynı sorunlar bende de var gece deliksiz uyuyan bebeğim gitti canavar geldi ağlayarak uyuyor gündüz uykuları 20 dkydı gözüni kapatıp açınca bitiyor uyku 5 de zor uyuyor meme reddi desen var neymiş bu diyorum
smeyraeda barismom Çok şaşkınım o kadar 3 aya gün saydım hiç öyle olmadı hatta sanki tam tersi oldu. 🥹
SucukluSutlac barismom bana 40 ı çıkınca rahatlarsın demişlerdi olmadı 3 ay bitsin rahatlarsın demişlerdi olmadı şimdi 6 ay diyorlar
a_ne00444 barismom azda olsa düzeliyor 62 gün gece uykusu nedir bilmedim ağlama sürekli mız mız yapışık ikiz gibi gezdik sonra bı rahatladı oh be dedim çok şükür düzeliyor gece uykusu gzuel sabah 6 kadar uyumaya başladı oldu ya derken 3.ay 10 gün geri başladık anliycan düzelme bı geli bı gidi 🤣
barismom SucukluSutlac bence ömür bitene kadar derdi bitmiyor anam nereye bitiyor bizim anamız babamız evlendirdi hala uğraşıyorlar bizle 😂
serap5561 Analara rahatlama yok seninki büyük ihtimalle 4. Ay atağında benim 4.5 aylık oldu atağın zirvesinde n sesleniyorum inşallah buralara düşmezsiniz 😅😅 anam değil bütün sülalem ağlıyor 😅
edafra00 minnakbaby merhaba ☺️kanguruyu kaçıncı ayda kullanmaya başladınız birde hangi marka acaba arayış içindeyim bende