bsygt dogdugundan beri kolik, reflu, ağlama nöbetleri vb varsa onu bilemem ki onunda sebebi genetik degil, annenin hamilelikten once gecirdigi son 1 yila bile bakmak gerekebiliyor. Ayrıca anne karnında yasadigi stresi doğduktan sonra sebepsiz ağlayarak kendi yöntemleri ile stres birikiminj hafifletmek icin rahatlamaya çalışıyor da olabilirler. Bu arada benim bebegim 0-6 donemi cok kolay her şeyi sakin, beni hic yormayan bir bebekti. 6 ay sonrasi evet çok zorlaştı, ayrılık kaygısı, yerinde durmama, ağlama, yalniz kalmak istememe vb. Tuvalete bile gidemiyorum. Bebegin gözünden bakarsak o bir küçük insan. Yaramaz ya da huysuz degil dünyayı tanımaya basladi ve biliyor artik keşfedilecek, öğrenecek o kadar çok sey var ki. Yerinde neden dursun ? O yuzden isi gücü bırakıp bebeğe odaklı olmak sizi daha mutlu eder