Bu sene kızım anaokuluna başlayacak. 2 okul arasında kaldım. Biri butik bir anaokulu diğeri kurumsal bir okul. Butik olan anaokulunun okul tanıtım haftası bu hafta. İlk gün 1 saat, 2. Gün 2 saat okulda kaldılar, bugünde 3 saat okulda kalacaklar. İlk iki gün okulun bahçesinde velilerin beklemesine izin verdiler hatta ilk gün herkes vardı 2. Gün sadece 2 veli olarak bekledik 🫠 bugünde bahçede beklerim diye düşünüp kitabımı yanıma alıp gayet mutlu bir şekilde giderken, öğretmeni kızımı kapıdan alırken bugün hiç bir veli beklemiyor, diğer çocuklarda benim annem nerede demesin, sizde beklemeyin, birşey olursa ben sizi ararım dedi, ilk defa kızımı bir yere bırakıp oradan uzaklaştım, kalbime taş oturdu, sürekli ağlıyorum, çok üzgün hissediyorum 😓 kızımı desteksiz büyüttüm, şuana kadar ayrı odalarda bile vakit geçirmedik, nasıl olucak böyle bilmiyorum, kızım mutlu buarada o girip oynuyor, etkinliklere katılıyor, sadece ilk gün bahçede etkinlik yaparken gözleriyle beni aradığını farkettim, bana söyledi de, ama öğretmenine böyle bir şey de söylememiş, bu süreçte olanlar gelin sarılalım 🥲 Ah çok zor geliyor bana 😞