beysenyil 5 aylık bebeğime hipp organik combiotic kullanıyorum. Ama son zamanlarda daha fazla içmeye başlayınca biraz maddiyat olarak zorlanacak gibiyiz. O yüzden bebelac Gold markasına geçiş yapsak içer mi acaba diye düşünüyorum. Böyle yapan oldu mu hiç ?