Benim bebeğim de 8.5 aylık, 1-2 haftadır yüzüstü uyumak istiyor. Yüzüstüne dönmeye çalışırken engel olursam ağlıyor. Omurga gelişimi için de güvenli uyku için de sırt üstü öneriliyor diye biliyorum. Bu konuyu doktoruna danışanınız olmuş muydu? Ay sonunda gittiğimizde soracağım ben de