Kızlar hamileleğinde tırnaklarının üstünde uzunlamasına siyah çizgi oluşan varmı yada hamilelik dışında oluşan var mı acaba benim hamielikte yoktu yeni doğum yaptım 47 gün oldu ve bir kac gündür tırnaklarımda çizgiler oluşmaya başladığını fark ettim internetten baktım hamilelikte falan olur diyo bi kaç tane daha sebep var onlardan dolayı olabilirmiş eger o sebeplerden dolayı olmamışsa önemli bi hastalık olabilirmiş cilt kanseri bile olabilirmiş öylr yazıyor internette çok korktum bilgisi olan var mı lütfen yardım edin çok kötüyüm