denizalismom ffeyza onu bende fark ettim fazla su içince bişey yemek istemiyor . Başka bişey içmiyor. Siz isterseniz kefir falan deneyin
gizematadeniz ffeyza aksine benim oglum su olmayinca hic yemiyor. Suyla yemek yemeye basladi. Kasigi suya batiriyorum oyle düşünün
blackrosee ffeyza çok doğru bu arada hiç bir şey vermiyorum hala 6 yaşında 1. Çocuğum kahvaltıdan sonra su veriyorum
gger Benim kızım su dışında hiç bişey içmiyor. Ama ne kahvaltı ne akşam ne ara öğün. Kefir ayran meyve suyu içiremiyorum maalesef
Canyavrum gger bizde maalesef kesinlikle sıvı şeyleri içermiyoruz .kefir, ayran, süt,meyve suyu falan asla içmez
kirazmevsimi_ ffeyza 18 aylık su içiyor 😃 yani hiç teklif etmedim bir içecek vermeyi kahvaltıda belki versem içer 🙂
Ftsyckk ffeyza Karadut suyu içerdi önceden şimdi sadece portakal suyu içiyor nerdeyse 1 yıldır 2 yaşına girdi :)
Pamukhanim_ ffeyza 10 aylık pekmezi normal yemediği için şu ile karıştırıyorum kahvaltıda onu veriyorum
merrv26 ffeyza benimki 5 yaşında bişey içmez kahvaltı bitince su içer yemekle ğçmesünede üzün vermiyorum mideyi suyla dolduruyor hem yemiyor hemde sonra midesi bulanıyor
bittercikolata__ ffeyza büyük kızım 5 yaşında kendim vişne kaynatırım onu içer ama genelde pek sevmez kahvaltıda biseyler içmeyi küçük kızım 7 aylık su veriyorum onada